Net zoals bij de Mustang vind ik ook bij de Donkervoort weer allerlei dingetjes die volgens mij net even iets mooier of beter kunnen. Of die na 22 jaar wel wat onderhoud kunnen gebruiken. Misschien lijkt het best veel, maar vergeet niet dat de Donkervoort 21 jaar oud was toen ik hem kocht. De meeste auto's halen die leeftijd niet eens.

Daarnaast is er nogal geklooid met de electronica. De aanstuurunit voor de 5e injector die standaard onder het dashboard zit is vervangen door een andere aanstuurunit die op de pedalenbak is gemonteerd. Daarbij is gewerkt met heel veel kabelschoentjes/verbinders en tape en is nogal het een en ander over het hoofd gezien.

Het is mijn hobby, vind ik hardstikke leuk om te doen. Nu is het wel de bedoeling om zoveel mogelijk te rijden en niet al te veel te sleutelen. Ik wil de projecten dan ook zo klein mogelijk houden en zo min mogelijk demonteren. Maar ook dat lukt niet altijd en de 'Projecten-lijst' wordt alleen maar langer. Van het ene project rol ik vanzelf in het andere. Maar er worden ook regelmatig projecten afgerond. Onder deze tab in het kort de verschillende projecten die er nog liggen. Links de tabs met afgeronde projecten.

Zomaar wat dingen die in me opkomen, worden vroeger of later (misschien) weleens gerealiseerd.

 

- 4 controle lampjes dashboard vervangen door LED.

- Diffuser achter.

- Bevestigingsplaat reservewiel.

- Gebied bij de hoofdremcilinders verder opknappen

- Steenslag op achterspatborden.

- Tweede slang oliekoeler vervangen.

- Stabilisatiestang tussen de achterste shocktowers.

- Nieuwe stekkers / nieuwe achterlichten.

- Voorste draagarmen zwart powdercoaten + nieuwe bussen.

- Olie retour slang turbo.

- Hoogte gaspedaal.